Kendim123 Hanımlar 1 haftadır var sinek ısırığı gibiydi ama cevresi yine kızarıktı sonra bugün böyle oldu etrafı aşırı şiş sizce ne olabilir yarın doktor randevum var ama kafama taktım
endoplazmikretikulumiste Kendim123 Allah korusun hani yanlış anlama umarım değildir ki yüzde 99 değildir çünkü ger yere yayılırdı naçizane internette gördüğüm maymun çiçeği kabarmasına benzettim
Kendim123 Başta sinek ısırığı gibiydi 1 haftadır var bıgün kabarmıştı böyle aşırı terliyoruz acaba onun mu etkisi diyorum ama