Kızlar bu sabah çok az şişlik vardı uykudan uyandığı içindir diye düşündüm, şimdi öğlen uykusuna yatırdım 2 saattir uyuyor acaba uyuduğu için mi şişti tekrar.
Bide dün gece çok sivri sinek vardı ısırmış olabilir mi? Enfeksiyon kısmını düşünmek istemiyorum bile çünkü dün dışarı bile çıkmadık