Oglunasikbiranne08 Kızlar oğlum 6 aylık . 1 ayda sadece 500 gram almış . Az almış sanki . Geçen ay 800 gram almıştı . Bu ay çok düşmüş . Sütüm artık yaramıyor mu acaba 😢😥
mavi1balon Oglunasikbiranne08 biz de 200 gram almışız evet az ama ne yapayım doktor mamaya gerek yok dedi. Ek gıda ile tamamlarlar bundan sonra.
Deletedmom0028 Oglunasikbiranne08 6 aya göre kilo alımı az değil ki iyi zaten idealı 500 600 gram geçen ay biraz fazla almış
mraslan Oglunasikbiranne08 Sütüm yaramıyor muhabbetini size kim söylüyor Allah aşkına ? 6. Ay itibari ile zaten 200-400 gr alması beklenilir bebeklerin her ay 1 kg alsa bu bebekler 3 kilo doğan bebeği düşünün 12. Ayda obez mi olsun ? Gelişimi persentil tablosunda sıkıntılı değilse doktorunuzda normal buluyorsa lütfen sütüm yaramıyor mu demeyin.
Oglunasikbiranne08 mraslan ne bilim kaynanam öyle dedi de bende ondan öyle dedim . Her ay düzenli kilo alan oğlum bu ay düşük almış ondan sormak istedim sadece . Yarin randevumuz var zaten doktora sorarım gidince
Cgdmkrkmz92 Oglunasikbiranne08 ah bu kaynanalar yok mu sen boşver onu bunu niye yaramasın süt ya 6.aya kadar gelmiş şimdi az kilo aldı diye süt yaramıyor mu olurmuş hiç?
Seda_Hira Oglunasikbiranne08 benim kayınvalidem değilde eşimin bi akrabası kızım 23 günlükken gelmişti. Kızımında gaz sancısı oluyordu o yüzden ağlıyordu emmek istiyordu tok olsa bile. Bana sütün az diye sürekli söyledi değil desemde anlamıyor. Demem o ki kimseye bakma her annenin sütü yavrusuna yetecek kadardır 🥰
Oglunasikbiranne08 Cgdmkrkmz92 ne bilim canm ya aklımı bulandırdı kaç gündür 😏 en iyisi takmayım kafama doğru söylüyorsun
Oglunasikbiranne08 mraslan bilmem sormak lazım 😂 kaynanalar herseyi çok bilir ya ondan herhalde konuşuyor
Oglunasikbiranne08 hsyn üslubunuz hiçte hoş değil ... araştırmak yerine buradaki annelere sormayı tercih ettim .. burası onun icin var ..
mraslan Oglunasikbiranne08 Bence kulağınızı kapatın duymazdan gelin. Hep böyle kadınlar yüzünden bir çok anne kendini eksik hissediyor
Oglunasikbiranne08 Esokya doğru söylüyorsun canım sağol ❤️ Annelik işte ister istemez kafama taktım bi an
Ayse1412 Oglunasikbiranne08 hic kafana takma biz sadece 350 gram almışız bu ay 6 ayına girdi hemşiremiz artık kilo alımları yavasliycak dedi evet zayıf ama sağlıklı en azından o yüzden hiç takmıyorum ben hem devam sütü hem anne sutu veriyorum sen düşün
mikelenjelo35 Oglunasikbiranne08 ek gıdaya başlayana kadar hep .300gr,400gr hiç 500 gramı görmedim.ama ek gıdaya başlayınca normale döndü .eskiden kontrolden sonra not ediyordum ama artık fırsat olmuyor.aylik kilo alımı normali kaç gram bilmiyorum.ama düzeliyor .
NurCelik Şuan kilosu ne kadar ki kaynaniz az desin arkadaşın dediği gibi her ay 1 kilo 800 Gr almış olsalar obez olurdu gayet iyi bence
Kubra0 Oglunasikbiranne08 gayet normal ve iyi bence bize doktor ayda 500 gram alması beklenir bebeklerin demişti bundan azsa kilo alımı ozaman sorun olurmuş