Esoz1110
Bilmem o hayatta kalma mücadelesini seviyorum:)
Normalde görmediğim şeyleri izlemek daha keyif veriyor
Zengin,fakir,aşk komedi dedikodu bunlar hayatımızda da olan şeyler
Ama bilim kurgu ütopik ve distopik çok uç olduğu için seyri güzel oluyor.
Oynaması da güzeldir herhalde😂