Çok geçmiş olsun biz de atlattık hem de bir ay içerisinde hem el ayak ağız hem de 6. Hastalık geçirdi .İkisi de viral enfeksiyon. İkisinin de tedavisi yok kendi kendine geçmesini bekliyorlar sadece alerji damlası ve ateş düşürücü o kadar.: ağız yarasına da gengi jel sürüyordum . Bizi en çok zorlayan ağız içi yaralarıydı ..