Bende bugün görüştüm.. kesinlikle tuvalette temas yok. Kapalı kabinler de çocuk kendi yapıyor. Yardımcı görevli sözlü öğretmeye çalışıyor denildi.cok.sacma geldi bana. Bu işin en başta enfeksiyon riski var. 3 yaşında çocuk tamemen temizliğini yapamaz. Yaptığını söyler ama temizlige yardım etmeleri en azından kontrol etmeleri gerekir. Tam temizlik sağlandı mi diye.
Afedersiniz ama Bizler daha dışarda tam taharet alamıyoruz rahatsız oluyoruz. Bu çocuklara çok fazla yük sorumluluk diye düşünüyorum en azından 4 yaşa kadar ihtimas geçilebilir.