Merhaba anneler 🦋 sezaryen sonrası normal doğum yapanınız var mı ? Benim ilk doğum sezaryen şimdi hamileyim doğumda ilk doğum üzerinden bir buçuk yıl geçmiş olacak riskli olduğunu biliyorum en az 2 yıl geçmesi gerekiyormuş
Sezaryen sonrası normal doğum yapan varsa yazabilir mi süreç nasıldı dikişler açısından kolay mı oldu zor mu merak ediyorum