Merhaba anneler bugün itibariyle artık 40 günlüğüz ama dün geceden beri bir kabus içerisindeyiz resmen. Hergün 3-4 kere kaka yapan kızım dün akşam saatlerinden beri yapamıyor bu sebepten sürekli ağlayıp kasılıyor sanıyorum gaz sancısı ve karın ağrısı çekiyor. Kendime süt için ve gaz yapmaması için rezene ve anasonu karıştırıp demleyip içiyordum internette gezinirken bunu bebeğe de verildiğini öğrendim. Bağırsaklarını rahatlatıp gazını rahat çıkartmasına yardımcı olur yazıyordu. Veren var mı acaba 1-2 çay kaşığı ölçüsü yazıyordu.