Annem 36 yaşında küçük kardeşimi doğurdu bundan 18 yıl önce o zaman bile sorunsuz geçti şimdi zaten normal yaşlar kabul ediliyor. Sağlıklıysan problem yoktur. Bende 33 yaşındayım dogurmayi düşünüyorum ilk anneliğimi de 31 yaşında tattım şükür sorunsuz geçti