Arkadaşlar bir ay önce normal doğum yaptım . hamilelikte toplamda 15 kilo almıştım 10 kilo ilk 15 günde gitti 5 kilom kaldı. 15 gündür hiç eksilme olmuyor , emziriyorumda. Sizin deneyimleriniz nasıl , ne kadar zamanda eski kilonuza döndünüz? Bir de göbeğim yumuşak kaldı ve hala o koyu renkli çizgi var. Sizin ne zaman göbeğiniz düzeldi? Korse şart mı? Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler