Arkadaslar 2 gundur emzirmeyi bitirdik . Evet kademeli bitirmem lazimdi ama ben bir anda birakmak istedim cunku cocugum memeye bagimli resmen bu arada 21 ayligiz . 2 gundur goguslerim tas gibi kimisi sag diyor kimisi sicak kompleks kimisi soguk kompleks . Fenaliklar geliyor bana o kadar sızliyor ve agilriyor kii . Arkadaslar basina gelen net sekilde şu işe yariyor bunu yapman gerek dediginiz ne var. Ve ben sütü bol olan biriyim (masallah) nasil başa cikicagim.bilmiyorim 2 gundur rahat hareket bile edemiyorum