Merve141414 Tuplerini bagalatan varmı nekadar süre de toparlandiniz hemen toparlanıyor musunuz doktor kapalı yaparım dedi ama toparlanması nekadsr sürer sizce
Bebegim3535 Merve141414 ben 2. Sezeryanımda bağlattım. Sezeryanımın iyileşme sürecinde hiçbir aksama yada ilk sezeryanımla arasında bir fark olmadı.
Merve141414 pasaklisinkukuli 3 bebis var hamileliklerde sürekli düşük tehliem oluyor birde bebek fazla beslenmiyor hep gelisim geriligi oluyor 3. Hamileligimde 34 haftalık dogacakti ilaçlarla durdurdular 37 de doktor basltti doğumu gelişim geriliği sence suyun azalmasından
komik 3cu cocugumu dogum yaparak baglattim bagirsak yapismasi oykum oldugu icin bagladilar yoksa onermiyolar birsuru kagit imzaladm haziran 21 de dgum yaptim topladim sukur bi sorun yok skur
Merve141414 komik banada 3 ay sonra gel rahim geniş eski hibe donmedi 3 ayı bulur dedi hemen yaparız istersen ama bağırsaklarında problem olabilir dedi doktor öyle olunca bekledim bu ayın sonunda yaptircam kapalı şekilde yaparım dedi
Merve141414 komik sormayın ya doğum yapalı 3 ay 14 gün oldu 2 defa kaza yaşadım ertesi gün hapı aldım sözde prazavrativle lorunuyorum