Bebeğim 22 aylık ve ben 6 aylık hamileyim neden bilmiyorum ama 2 yaş sendromundan mı nedense sabah 6 da bile uyansa öğlen uykusu uyumak istemiyor kendini yerden yere atıyor uyumamak için odasına girince bile hele gece uykuları en az 1 buçuk saat yanında yatıyorum uyuması için öğlen 1 buçuk saat anca uyuyor zaten artık çoo yıprandım çok yoruldum geçiçi bişey mi bu yoksa öğle uykularını kaldırıp geç kalkıp geç mi yatırmak gerekiyor napacağımı şaşırdım ya hele evde bi misafir varsa zaten 11 e kadar oturuyo gece asla uyumak istemiyor ama uykusuzluktan perişan oluyo çok üzülüyorum napmalıyım ya