Beş gün önce doğum yaptım göğüslerim o kadar şiş ki asla rahat uyuyamıyorum baskı yapıyo kitle oluşuyo çok kötü durumdayım sağıyorum hepsi gelmiyo sütün bebeğim şişkinlikten dolayı ucunuda alamıyo mecbur sağdığımı biberonla içiriyorum. Döngüye girdi resmen ne zaman düzelicek😭😭