Dogacelik Selam kızlar 🌸. Kızım 3 yaşında. Kreşe gidiyor kıyafet yetiştiremiyorum. Hergün 2 takım gidiyor. Şimdi sonbahar sezonu için alışveriş yapacağım. Ne alayım nerden alayım fikirlerinizi bekliyorum. Bir de elbise takıntısı var bu aralar. Aşırı süslenme merakı geldi. Eşofman giymiyor hanımefendi. Ne önerirsiniz?
Marianne Dogacelik yazın ve kışın büyük indirimlerde toplu alıyorum. Şimdi kasımda büyük indirim olacak o zaman toplu seneye giyecek yazlıkları alıyorum. Yazın da kışlıkları alıyorum. Mango, Zara, H&M ne denk gelirse. 13 parça kışlık kıyafeti 5300 tl aldım.
Bebegim3535 Dogacelik kızların süs merakına bayılıyorum. Benim kızımda öyleydi hala öyle. Ama elbise sonbahar ve kış aylarında altına kilotlu çorap giymek gerektiği için zor oluyor. Tuvalete giderken indir kaldır biraz zorlanıyorlar. Tütülü taytlar var belki onlar hoşuna gider kızınızın.
livanurvealpinannesi61 Dogacelik instagram dan alıyorum ben memnunum bizde anaokuluna başlıcaz elbise seviyor ama kışa denk geliyor o yüzden takım alıcam ben
livanurvealpinannesi61 Marianne oralar daha pahalı oluyor evet ben instagram dan alıyorum daha uygun oluyor 130 200 250 TL ye var 350 TL aldım kızıma kumaşı çok iyi
Marianne livanurvealpinannesi61 kışlık kazakları 250-300 tl, pantolonları 300-400 arası aldım. Yazlıklar zaten 120 falandı.
Dogacelik livanurvealpinannesi61 hangi sayfadan aldınız? Ben takım aldığımda altları bol geliyor giyemedi hiç.
livanurvealpinannesi61 Marianne ikili takımlar aşırı pahalı ben ikili takım alıcam anaokulu için instagram dan 350 TL alıyorum zara da 800 900 TL bir takım aynı ürün instagram da daha uygun onu demek istedim