sentsn Kızım 13 aylık oldu ve hala yürümüyor. Ellerinden tutup yürütünce yürüyo ve yürümek istiyo koltuk kenarlarından yürüyo ama ellerini bıraktıgı anda ya düşüyor ya da kendisi oturuyo panik olmalı mıyımm?😣
gulserguler sentsn kızımda 1 yaş 1 günlük o da emekliyor sıralanıyor tutunup kalkıyor ama tek başına yürüyemiyoruz
Umay-gmz sentsn ah benm cimcimemde 10,5 aylık hala ne emekleme var ne tutunup kalkma,çok güçlü bacakları gilan ama yapmıyor, ne zaman emekledi sizinki , bende endişeleniyor gibi oluoyorum ama bence siz endişelenmeyin yüeütün bol bol
1defnesmom sentsn hiç korkma benim kızım da öyleydi bu kız hiç yürümez dedim çok değişik yürüyordu postlarım da var bakarsanız ama 14 ayına girince direk kendi yürüdü hiç takmayın yürür🫶🏻😂
melikeuraz Benim oğlum da 13 aylik canım heryerden tutup kalkıyor yürüyor elinden tutunca ama kendini bırakınca 1 2 adım sonra pat emeklemeye devam 😅 korkmani gerektiren bir durum yok her çocuğun gelişimi farklı genetikler de etkili 18.aya kadar yürmemeleri normal diyor uzmanlar.. Eşim 1.5 yaşını gecince yürümüş ben 10 aylik iken yürüyüşüm mesela 1 yaşında bıcır bıcır laf verirmişim Sağlıkları yerinde olsun herseyin vakti var 🫠
1defnesmom sentsn her anne öyledir bende baya kafama takardım sonra bir baktım kendi kendine gidiyor 🥰