ozlemozkan beyaz eşyalarım çamaşır, bulaşık bosch tv ve buzdolabı arçelik almıştım 4 yıldır çok memnunum hiç sorun yaşamadık 🧿
Ben evlenirken karacada bir set vardı adını unuttum kahve mak. Çay mak. Süpürge, tencere seti, günlük ve misafirlik çatal, kaşık seti günlük ve misafirlik tabak seti yine günlük misafirlik bardak seti vs ,havlu, bornoz, nevresim takımları, pike takımları, yatak örtüsü, alez vs hepsini karacadan almıştım ama inanılmaz pişman oldum tencerelerin kapaklı yamuldu 1 senede 😃günlük çatal bıçaklarımın mortiflerinin araları paslandı, çorba tabaklarım bile yamuldu ki 4 sene önce 20 bin vermiştik hepsine.
Çaycı ve hüps çoktan çöpe gitti 3 kere tamir gördü asla değişim yapmıyor çünkü karaca.
Karacanın diamond teflon tarzı tencerelerim hep soyuldu tek tek çöpe attım 2 tane cezve vardı bir kücük bir büyük sapları koptu😅
Karacadan şef bıçak seti almıştım elimde yıkamama rağmen paslandı aldığımız mağaza sadece onları 2 kere değiştirdi 2 kere de tekrar tekrar paslandı.
Kısacası karacadan uzak dursun ama nevresim takımları, bornoz takımları, havluları, pikeleri çok iyi karacanın daha tek iplik atmadı.
Ama alezleride cok kötü hep ortaya toplanıyor onlarıda attım doqu home aldım alezleri yeniden.
Süpürgemden memnunum ama toz torbasız philipse benziyor o iyi çıktı bir tek elektronik olarak karacadan
Günlük dikey süpürgem fakirin çok memnunum
Ütüm kazanlı Arzum AR686 Ironforce inanılmaz memnunum tek fısla jilet gibi yapıyor eşyaları🧿
Arçelik telve çok iyi türk kahvesi makinesi ondan aldım
Nespresso aldım kapsül kahve için ondanda cok memnunum
Şimdilik aklıma gelenler bunlar 😌