AntiFilozof bunu konuşmak bile garip geliyor😁 tabiki çalışmak daha zor, çünkü tüm gün çalışıp, tüm akşam ev hanımlarının gün boyu yaptıklarını koşturarak yapıyoruz🥹
Ha hangisi daha keyifli, kesinlikle çalışmak🙋🏻♀️
Sosyal ortam sebebiyle çalışmaktan keyif alıyorum, e tüm gün evimi çocuğumu özlediğim için akşam onlarla ilgilenmekten keyif alıyorum.