Bayramdan sonra nedense evde birden karıncalar çıkmaya başladı karınca tebeşiri aldım mutfağın balkon girişine falan sürüyorum etkili oluyo ama evi silince falan tekrar geliyolar sürekli tebeşir sürüyorum. Bu sefer başka yerlerden de çıkmaya başladı mutfak kapısının ordan geliyolar nasıl oluyosa. Evi sürekli süpürüyorum. Başka bi çözümü var mı kalıcı