Maviimom Kızlar bugün dişimin yarısı bişey yerken kırıldı. Zaten biraz İncelmişti. Yanında bir tane sağlam dişim var diğer yanında da var. Kaplama yapılır mı yarısı kırık diş içi de biraz boş. Başınıza geldi mi biliyor musunuz?
3kedili2bebekli Maviimom eğer disiniz saglamsa diger dişlere dokunmadan bile yapılır sağlam değilse diğer iki dişin durumuna bakılıp yapılır tabi
Themom_ Maviimom Benim de tam ön dişim ilkıkulda kırılmıştı düşmüştüm lazerle yeni yapıştırma yapmışlardı sonra elma şekeri ısırayım derken yapılan kaplama elma şekerinde kaldı😅 yeniden yaptırdım senelerdir problem yaşamıyorum çok şükür kendi dişim gibi eşim bile bilmez dişimin kırık tekrardan yapıldığını 😂
Maviimom 3kedili2bebekli size bir resim atabilir miyim müsaitseniz doktora gittim ama beni başından sağdı bence resim atsam bakabilir misiniz
Maviimom Themom_ çok mu kırıktı ne kadardı kırığı benim yarısı yok ama riskli düşer filan dedi ne güzel maşallah 😂😂