Evlatsevgisi Kizim sabah ve aksam yatmadan mama icer gun icinde bizimle yemek yerdi normalde mama veriyorum ictigi en fazla 80-90 ml normalde 180 icen cocuk. Ne yapmam lazim ya sabah aksam icmesini istiyorum ama asla icmiyor. 14 aylik olucak
Hiilyuss Evlatsevgisi 2 yaştan sonra mamayı komple kesebilirsin ki ek gıdaya tamamen baslamıs olması laxım zaten
Evlatsevgisi Hiilyuss daha 14 aylik ama mamada vitamin oldugu icin icmesini istiyorum 2 yasina. Kadar
Hiilyuss Evlatsevgisi ay 2 yazmısım 1 diycektim. Anne sütü almıyorsa mamayı kes demisti bana doktorum biz de 14 aylıgız