Gece tuvaletiyle ilgili ciddi sıkıntı yaşıyorum. Fikir verirseniz aynı durumu yaşanlar yada bilgisi olanlar çok sevinirim. Kızım dün itibariyle 3 yaşını doldurdu. Geçtiğimiz şubat ayında gündüz tuvalet eğitimine başladık ve çok kısa sürede gündüz bez olayını hallettik ama ben hem kış diye kısa sürede olsa yorucu olduğu için geceye geçmeye cesaret edemedim. Temmuzun başındada gece bezi çıkardık. Aslında çok iyi başladık. 2 hafta sonra gece bir defa kaldırmam yetti. Sabah kuru uyanıyordu. Derken temmuz sonunda kreşe yarım gün başladı. Kreşten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Gece 2 defa tuvalete götürmem gerekti. Sabah ıslak kalkabiliyordu ama ciddi bir sıkıntı yoktu. Sonrasında ağustosun 9 u falan babasının şehir dışına çıkması gerekiyordu akşam babasının çantasını topladığını falan gördü aslında ben görmemesinden yanaydım ama maalesef eşim saklamadı. Eşim gidip geleceğini falan açıkladı. Sonrasında uyku saati gelince her zamanki gibi yatağa yatırdım.( bu arada önemli bir not kızım 7 aylıkkken uyku eğitimi verdim. O zamandan beri desteksiz uyur) 5 dk geçmedi kalktı ne oldu dedim çiş yaptım dedi. Uykuya dalmadan şaşırdım ama değiştirdim. Sonra tekrar yattı yine kalktı çiş yaptım dedi. Yine değiştirdim ve yatırdım. Bu şekilde 4 defa çiş yaptı. Biraz sonuncuda kızdım neyse yattı uyudu. Eşim gittikten sonraki 3 gün böyle devam etti. Benim artık biraz sinirlerim gerildi. 4. Gün yine böyle devam edince biraz kızdım maalesef yapsanda almayacağım çıkma yataktan dedim. Demez olaydım ama bende istemeden çok yoruldum ve kızdım. Sonra bi gittim gerçekten yapmış ve uyumuş ben tabi bunu görünce çok üzüldüm. Ve 3 hafta olucak kızım her akşam yatağa koyuyorum 15 dk sonra falan uyuyunca yanına odaya gidiyorum altı ıslak resmen uyanıkken çiş yapıyor ve öyle uyuyor. Hiç yanımızda yatmayan kızım sürekli yanımızda yatmak istiyor. Gece ilk başladığımızda 4 saat aralıkla çişe tutardım. Şuan 3 saat içinde tutmazsam ıslatıyor. Çok üzgün ve çaresiz durumdayım. Eminim bana kızdığım için kızacaksınız bende çok pişmanım ama hepimizin dayanamadığı noktalar oluyor. Benim sormak istediğim şu tekrar beze dönmeli miyim? Her akşam 2-3 defa altını ıslatıyor he birde sabahları mutlaka ıslak uyanıyor onuda bilerek yaptığını düşünüyorum sabah mesela 4 te tuvalete götürüyorum. 6.30 kalkıyor zaten ve çiş yapmış oluyor. Biraz uzun oldu kusura bakmayın işin içinden çıkamıyorum. Ne yapmalıyım tekrar beze mi geçsek böyle devam mı etsek? Yardımcı olursanız çok sevinirim.