Daha önce danışmıştım galiba buraya 2 ay oldu doğum yapalı 15 gündür Zlynda kullanıyorum 3 gündür kahverengi akıntı vardı arada geliyordu bu sabah iç çamaşırıma ve peçeteye kan gelmiş ped koydum az önce baktım yine kan var canlı kırmızı renkte sanırım adet oldum çünkü dünde çok sinirliydim genelde adet zamanlarım sinirli oluyorum 😅 Hap bitmeden ortasında adet olunur mu ya ben hapın son 4 farklı renkte olanlarını içerken adet olunur diye biliyordum birde emzirdiğim içiin bu kadar erken adet olmaya şaşırdım varmı böyle olan veya bi fikri olan 🙏🏼