edilan merhaba arkadaşım. Yaşadıklarını anlayabiliyorum ben de aynı şekilde babamı kaybettim. Anne acısı eminim daha zordur, bizde de kaza sonrası gelişen olaylar yüzünden annem 2 ay destek oldu sonra tamamen yalnız kaldım. Bebeğim 6 aylıkken başladım çalışmaya. Bakıcı bulduk biz daha küçük olduğu için. Ama senin çocuğun büyümüş eğer iyi bir kurum bulursan kreş daha iyi olabilir. Evde takılmayı sever, çok da hareketli değildir diyorsan 1 sene daha güvenilir arada referans olan biri aracılığıyla bakıcı bulabilme imkanın varsa değerlendir derim. Korkutma gözünü insanoğlu herşeye alışıyor. Ben çok yorulunca bebeğim de çok uykusuzdu küçükken çok hastalanmıştım. Annemi çağırdım o zaman ama yine bütün yük bende. Gece emzirmeye kalk, ilaç kullanma, işe gitmeye devam et falan baya zordu. Kendini önemse , takviye kullan gerekirse , güzel beslen. Sen sağlam kalmalısın. Ben buzluğa hazır yemekler atarım, köfte , poğaça, börek mantı gibi şeyler. Bunları tatilde hazırlar koyarım veya bitince haftasonları yenilerim . Ev işlerini ertelemeden yapmaya çalışırım , üstümüzden çıkanları yerleştiririz hemen ki ev dağılmasın . O sistemi zamanla oturtursun.