Kızlar 14.5 aylık oğlumun elinden tutup arkasına geçip yürütmeye çalışıyoruz kendisi kanepeye tutunup kalkıyor kanepeye vs dokunarak ilerliyor ama parmak ucuna basıyor nedense yürüteç de kullanmadık nasıl düz taban bastırabilirim ilk zamanlar böyle mi oluyo internette birsürü şey yazınca korktum bebeğimi nasıl teşvik edebilirim