1,5 aylık bebeğim bi kaç gündür aşırı huzursuzdu sürekli ağlıyo normalde de ağlıyo hep ilk başta dikkat etmedim ama çok farklı ağlamaya başladı derdi var belli doktora götürdüm gazı var dedi bigaia ve sab simplex damla verdi daha iyi gibi ama dün gece yine bi kriz geldi 2 saat hiç durmadan ağladı vallahi ben de onunla ağladım bayılcak gibi ağlıyo eşim acile gitsek gazı var diceller bi şey yapmicaklar dedi götürmedik duş alınca rahatlıyo duş aldırdık uykuya daldı sabaha krşı uykusunda baya bi gaz çıkardı uyanınca yine ağladı biraz karnına dokundurmuyo gazdan mı karnı ağrıyo o yüzden mi dokununca ağlıyo başka bi şeyi olabilir mi acaba ya sizin kolik bebişler de bu şekilde mi karın hassasiyeti lütfen yardımcı olun bana çaresi yok biliyiorum ama rahtlatan bi yöntem faln var mı