Derya58 kızımla oğlumun arasında 3 yaş var o zamanlar ben de yaşadım benzer şeyleri düzeliyor zamanla. Suçlayıcı yaklaşmayın, kardeşin çişini kakasını söyleyebilse onu da götürürdüm tuvalete ama söyleyemiyor bez hep canını acıtmış keşke o da senin gibi söylese falan diyordum sen ne güzel büyüdün de söylüyorsun ben çok seviniyorum diyordum. Tuvalet kullanarak bir statü atladığını abla olduğunu falan anlatıyordum. Ağlaması vardı bir de bebek gibi bütün gün kızımın 😄