Arkadaşlar günaydın, dün doktora gittik kilo alımı az olduğu için nutricia fortini başladı. Tadını severse rapor çıkartırız dedi.
3285 doğdu, Şuan 7950. Mama verince o kadar üzüldüm, o kadar canım sıkıldı ki. Sadece emziriyorum. Aslında 11 aydır aylık kilo alımları hep sınırda yani sonradan başlamadı bu durum. Genel kanlarında sadece b12 düşük geldi takviye başladık. Ek gıda eh işte olarak devam ediyor çok iştahlı değil ama ağzına sürmüyor da diyemem. Hiç normal mama almadı biberon tutmuyor. Pipet kullanmayı bilmiyor. Suyu pipetli suluktan içiyor ama ağzına başka birşey gelince onu da içmiyor. Bu mamayı nasıl içirebilirim. Biraz da içimi dökmek istedim.