tontonanne umranakbenl evet 4 ay 11 gunlukken yaptırdık tam o zaman dönmeye başladı keşke daha önce yaptorsay0dik eşim kıyamadığı için süreç bu kadar uzadi
051023 5.ay da yaptırdık 4.ayda yaptırsak daha rahat olurmuş onun içinde yabancı görünce ortam kişiler hep ağladı. 4güne toparladı 1ay bakımlarımız devam etti
hatiice007 3 aylıkken yaptırdık çok rahat geçti 1 hafta bardak ve krem kullandırdı doktor sonra bir şey kalmadı çok şükür
cemilefe Bende üç aylıkken yaptırdım gerçekten çok rahat bütün annelere de tavsiye ediyorum küçükken daha rahat oluyor çok çabukta iyileşiyor korkmayın hic
NewMomm1 umranakbenl 3 aylıkken yaptırdım. Ben büyüdükten sonra sünnet yapılmasını çocuğa eziyet olarak görüyorum. farkında olduğu için korkuyor, haraketli olduğu için canı daha çok yanıyor. Yani benim fikrim bu yönde diğer anneleri bilmem.
muzisderler umranakbenl 2 ay 1 haftalıkken yaptırdık 1 haftada toparladı 10 günden sonra da omzumuza aldık ortalama kolaylıkta bir süreçti
EbruBoluKaya 5,5 aylıkken yaptırdık ilk gün sadece biraz huzursuz oldu sonrasında çabuk atlattı dönen emekleyen bir bebekti dikişli sünnet oldu doktor ilk gün koru sonrası önemli değil dedi şükür 9,5 aylık olduk
smnbr umranakbenl 5 aylıkken yaptırdım Tam sınırda ve zamanında yaptırmışım Bir ay sonrasına bıraksam çoook zor olurmuş çünkü yerinde durmuyor artık bebeğim
AslanAnnesii12 umranakbenl 2. Ayına girdiği gün yaptırdık. Çok rahat geçti. İlk çiş harici hiç ağlamadı