AselBebekveAnnesi Spiral taktirdigimdan beri her ay vajinal mantar enfeksiyonu oluyorum artık spiralden kaynaklı olduğuma yüzde yüz eminim fakat sorum şu ki spirali çıkarttırsam bu durumdan tamamen kurtulacak mıyım? Var mi başına gelip spirali çıkarınca düzelen
nurkaradirek AselBebekveAnnesi ayyy bende kaç aydır aynı sorunu yaşıyorum 🤦🏻♀️ bitmek bilmeyen bir kaşıntı Bilen biri olsa daha spiral çıkarmak fayda edicek mi söylese keşke
Aylakiz0-6 AselBebekveAnnesi aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum bir senedir sürekli kaşıntı akıntı bıktım artık öncesinde böyle bir problemim yoktu. Randevu aldım çıkartıcam
elifikra0910 AselBebekveAnnesi canım aynı durum bendede var hatta bugün doktora gittim spiral iltihap yapmış kötü kokum vardı benimde kaşıntı felan kokuyu o yapıyor dedi ilaç verdi 15 gün sınra gel aynıysa spirali çıkarıcaz dedi demekki çıkarınca düzelicek heralde öyle dedigine göre 🙄
AselBebekveAnnesi nurkaradirek keske söylese de ona göre davransak kimse de yazmadı ya şuan bile mantarım bıktım usandım artık
AselBebekveAnnesi Aylakiz0-6 ya çıkarınca bana da haber verir misin eğer mantarın tekrarlamazsa bende gidip cikarttıracam 1 ay takip et bakalım
nurkaradirek Aylakiz0-6 banada Haber verir misin işe yararsa bende çıkartacağım🙋🏻♀️ İnşallah işe yarar
nurkaradirek Aylakiz0-6 spirali çıkarttınz mi durumunuz nedir ayın 6 sında dra gidicem ona göre bende çıkartayım