Ben geçen gün kırmızı erikleri yıkayıp kurutup buzluğa attım. Dün annemler geldiğinde çıkarıp erik kompostası yaptık dolapta bekletip soğuk soğuk içtik çok da güzel oldu tavsiye ederim ☺️ Doğal içerikli bol vitaminli meyvesuyu miss gibi. Şeftalileri de soyup dilimleyip öyle dolaba atmıştık onu da buzluktan çıkarıp reçel yaptık