kızlar kullandığınız mamalar için gaz yapmıyor diye tanımlıyorsunuz ya,bebeğinizde ıkınma kızarma kendini kasma vs gibi hareketler hiç mi olmuyor kendi kendine rahatça gazını alttan üstten çıkarabiliyor mu?2aylık bebekler özellikle ya da bebeğiniz 2aylıkken de çıkarabiliyor muydu gazını?