Almasan yemezsin. Ben de severdim çekirdek cips meyvesuyu taa ki geçen sene tarta 78 gördüm ve diyete başladım. 62 ye düştüm 3 ayda. Onun yerine az kalori meyve seçtim, diyet toplar yapardım 3 ana 2 ara öğün ve canım istese gece öğün de yapıyordum. Gece mesela çocuk uçuşurken 1 meyve tuzsuz çekirdek yerdim soda içerdim. Kendime alternatif üretim. Misafirlere gittiğimde ya da bana geldiklerine o gün karbonhidrat almazdım çünkü tabak zaten dolu olacak. Yani kahvaltı ekmeksiz ç, ara pun galetasız yulafsız yerdim ki o gün tabaktaki şeyler yerim. Çünkü herkese diyetteyim diyet gapiyorum falan anlatmak istemedim, sakladığımdan değil ama herkes ne var kilondan zayıfsın galan da duymak şatemezdim çünkü ben kendime o kiloda sevmedim.