alman Ücretsiz izne ayrılmak isteyen anne öğretmenlik yaptığı ilçeye mi vermek zorunda dilekçeyi. Bilgisi olan var mı ?
gamze3444 alman ben dilekçemi yazıp okula vermiştim. Okul müdürünüzle konuşun eğer olur derse Dilekçenizi yazın fotoğrafını çekin atın okul müdürüne
alman Şuan ailemin yanındayım. Eşim de öğretmen. Ayrılma durumumuz var. Görev yaptığım yere gitmeden bu işi nasıl halledebilirim acaba? Müdürümdü kendisi. Konuşmak görüşmek istemiyorum. Pazartesi gününe kadar halletmem lazım. Fikri olan ?