Bebeğim hastaydı rota gibi bişey oldu çok zordu bizim için on gün olacak daha iyi lakin smdide uykunun içinde sürekli ağlama krizi sinir ben yoruldum anneler napacagim bilmiyorum saat başı ağlayarak kalktık iki gündür susturamiyrmda
Azı dişi şişmiş bir haftadır sanırım o diyorum ama ağlarken beni bile itekliyr kendine zarar veriyor