Kızlar yarın oğluma 2. Doz vurulacak ateş yapıyormu bilgisi olan varmı
Naimeulger06 yok cnm en hafif geçen aşı dedi hemşire bizdede bişey olmadı şükür
gezgin_anne teşekkürederim canım inşallh bizdede öyle olur😊
Naimeulger06 inşallah cnm
Biz dün yaptırdık hiç sıkıntı olmadı 2.ay aşısı kötü olur dediler 😔