Anne sütü ile beslenen bebekler kabız olmaz, sadece bezen sık kaka yapmazlar bir bakarsıniz her gün yapar bir bakarsınız 5 , 6 gün yapmaz ikinasada garip sesler çıkarsa da bu normaldir. Hatta klasik bir cümle var doktorların söylediği bir bebek gün de 10 kere kaka yapsada normaldir, 10 günde bir kere de yapsa normaldir endişe etmeyin sıvı ile besleniyor çünkü birde her geçen gün büyüyor farklı şeyler görmeniz çok normal hiçbirseyi aynı gitmez uykusu, dışkısı, tepkisi hergun anlık değişebilir