Merhaba anneler, ben eskiden çok zayıftım, bu yüzden zayıflamak istemiyorum, zayıflayınca hemen yüzüm, gözüm çöküyor, şu an 1.65 boy, 62 kiloyum, yani kilolu da gözükmüyorum hiç, sadece karın bölgem beni çok rahatsız ediyor, bunu yok etmek için kimler ne denedi? Hangi yöntem daha iyi sonuç verir acaba?