Hkbg Kızlar 23 aylık bebeğim iki haftadır belirli aralıklarla ishal. Tüm tahliller yapıldı bi şey çıkmadı antibiyotik de kullandık. Tam geçiyor diyorum birkaç gün sonra tekrar oluyor. Napmalıyım artık sizce ne olabilir?
arasardaannesi Hkbg bnmkıde 16 aylık baya ıshaldı muz yedırdım gectı gıbı ıns yedırdınız mı sızde muz🌺