Retzja mirooooo Oğlum ateşlendi evet. 37.5 oldu geceleri ateşi, ona dikkat ettim daha fazla yükselmemesi adına. Her bebek aynı değil, hiç ateşlenmeden de atlatabilir bu durumu.
Deletedmom_117 mirooooo Ateş olur Dişte soncuta deriyi yarıyor diş ama Bazı bebeklerde olmayabilir . İshal vs olursa ona çok dikkat et İkisi bir arada çok etkiliyo bebeği
doratalya Benim kızımda 5 ay 5 günlük seninle aynı şeyleri yaşıyorum dün gece saat başı ağlayarak kalktı bugün doktora götürdüm calpol verebilirsin dedi jelleri önermiyorum dedi ne zaman çıkacak bende dört gözle bekliyorum çok yordu yarım saat hep uykuları
mirooooo doratalya evet bizimde öyle gece çığlık çığlığa uyanıyor aşırı yoruluyorum bu süreç geçer inşallah
Deletedmom_117 mirooooo daha yeni yeni Belli olmaya başlamış oğlum üç ay bu şekildeydi sonunda birden çıkardı