arasssmommm mnvr_3004 evet bizde uzun boyluyuz uzun doğdu zaten oda Türkiye standartlarını şimdiden geçiyor 😀
Sevvl nergiz4155 kuzum bi yerden sonra duruyor zaten 1 yaştan sonra birden boy atıyorlar genetık oluyor bazı şeyler benımkıler de uzun ama çok zayıf mesela 17 aylık 9.5 ikisi de uzunda olunca deynek gibi duruyorlar