adel18 ben de öyle. Doğduğundan beri önce reflü yatağıyla yanımda yatırdım. Ezme ihtimali olmuyor ve ben zaten çıta uyanan insanım. Reflü yatağını bırakınca yatağında yatırdım ama gecede bir milyon kere uyanıyordu. Ayakta duramıyordum. Kucağımdan düşürmem daha büyük tehlike olmuştu artık. Kolik bebekle bütün gün uğraş, gece de uğraş imkansız. Yanımda daha az uyanıyor. Benim de aklım kalmıyor. Zifiri karanlıkta bebekler daha uzun uyuyor, daha az uyanıyor. Bunu da bilmeyenlere söylemiş olayım.