mnvr_3004 Dün bebeğimin pipisindeki sargıyi çıkardık hiç yaraya dokunmadan silmeden sprey sıktım krem sürdüm sonrasında altını bağladık gece altını değiştirdim çiş etmişti çok ağlıyordu zaten yine kremini üstüne bolca sıkıp bırakıyorum elimle yayarak yedirmeye çalışmıyorum yaraya dokunmadan ıslak mendil kullanmadan kremi sıktım yaraya bezi bağladım böyle mi yapmam gerekiyordu yoksa pipiyi silmem gerekiyor muydu kremi elimle yedirmem mi gerekiyordu yaraya. Pipisi şiş ve kizarikti hala
3cocukluananingunlugu mnvr_3004 evet doğru yapıyorsunuz ilk 2gün biraz ağlar ama sonra düzelir ben pipi beze değmesin diye karton bardağı kesip koyuyordum
Fasi mnvr_3004 aynenn altını kesip bardak koyun arayı yakmasın idrari beze pipisi yapışmasın bizde 6 aylıkken yaptırdık sünnet şükür ertesi güne normale dönmüştü küçükken daha kolay oluyor
esmaayeldann mnvr_3004 biz 2 aylıkken yaptırdık. Ve bardak felanda koymadık 2. Gün daha iyiydi artık. Sargısızdı ama bizimki. Doktorumun vazelin ve anestol krem yazmıştı ve her bez değişiminde bezine bolca sürüyorduk. Bu yapışmasını önlüyordu ve ağlama vs yaşamadık hiç
iremkr Eldiven giyip pipinin dışındaki deriyi çektirerek kremi sürün lütfen sonrasında yapışıklık oluşabiliyor, başımıza geldi sizin gelmesin. O yapışıklığı açarken yine çok canı acıyor o yüzden en başında kremi sürerken geri doğru çekin
sahailesi iremkr tam olarak bu yapışıklık dediğiniz şey ne oluyor acaba bize öyle bir şey yapmayın dendi
mnvr_3004 byzyldz ne yapmak lazım tam olarak yapışmaması için. Ve yapıştığını nasıl anladınız ve kaçıncı günde belirtileri farkettiniz
byzyldz mnvr_3004 valla bacım bugün sekizinci gün oldu ben anlamıyorum zaten öylece duruyor doktora götürcem derisini geriye itince o kenardaki mantar gibi görünümü çıkması lazım o çıkmıyor sünnetçi sıcak suya oturtun geriye çekme yapın dedi ama ben çekiniyorum açıkçası çok irkiliyor çocuk
sevgiseli2021 mnvr_3004 Benim de oğlum tam 4 aylıkken sünnet oldu Şu anda 5 aylık doktorumuz bir krem yazmıştı Ellerimi güzelce yıkadıktan sonra kremi pipisinin etrafına sürüp gazlı bezle kapatıyordum Ondan sonra normal bir şekilde bir numara büyük olan bezini bağlıyordu Ben karton bardak falan kullanmadım Doktorum tavsiye etmedi bu kadardı yani Zaten bir hafta tamamen iyileşmiş olacak