Eğer çok ağrıyorsa büyük ihtimalle enfeksiyon kapmistir evde tendurtiyotun varsa güzel gazlı bezi(peçete olabilir) dök dikişli bolgelerini temizle o seni çok rahatlatır ben iki tane normal doğum yaptım onların sayesinde rahatladım bedne senin gibiydim 20 gün olmuştu dikislerim agirsindan agliyordum