Tıbba asla söz etmem asla yadırgamam ama en son yaşadıklarımızdan sonra biz onları yaşarken bizlerle birlikte başka insanlarında yaşadığını görünce tıbbı değil hastaneye gitmeye korkuyorum o yüzden daha yeniyiz belki bi öneriniz olur damarlarımız çok ince bizim her hastaneye gittiğimiz de damar yolu açıyorlar damar kaçıyor bulamıyorlar damarı patladığı da oldu şimdi burda yaşadıklarımı anlatıp kimseyi korkutmak istemiyorum gerçekten öyle bişey yazmışsam o konu da bilgi verecekseniz eyvallah yoksa boşuna yazıp da yok niye öyle niye böyle yazmayın lütfen ben çocuğumun kötülüğünü isteyen biri değilim lütfen bu zamana kadar tüm aşılarını günü gününe olmuş bi çocuğum var kontrollerimizi günü gününe yapmışızdır ama son yaşadıklarımdan sonra ömrümden bi 20 yıl gitmiştir sağlıklı bi bünyem kalmadı lütfen ama lütfen yazdıklarınızı az biraz düşünerek bu kadın bunu neden yazmıştır diye düşünerek yazın