mihraveannesii Bebeğim anne sütü alıyor sadece… Yeni doğduğu zamandan bu güne kadar her gün 4-5 kez kaka yapardı her emzirme sonrası yapıyordu mutlaka… Bi haftadır günde 1 kez yapıyor sıvı bi şekilde dolu dolu yapıyor ama bi anda neden böyle azaldı acaba sütüm mü yetmiyor benim… Genel hali mutlu öyle ağlama meme arama gibi bi Halide yok ama zaten ne zaman istese emiyor ama kakası neden böyle oldu sizin bebişler kaç kez kaka yapıyor
haticerva06 mihraveannesii sütün yetip yetmemesi kakadan anlaşılmaz.benim kızımda 3 aylık sadece anne sütü alıyor bazen günde bi bazen günde 4 5 kez yapıyor çok normal
karadenizl mihraveannesii O dönemde 10 güne kadar kaka yapmaması normal sıkıntı yapma her çocuk farklı kimisi günde 4 5 yapar kimisi haftada 1 Doyma konusuna gelince günde en az 5 sefer çiş yapıyosa aç kalmıyordur diyo doktorlar Artı aç olsa huysuz olur sürekli aranır içiniz rahat olsun bence
kzlgizemkzl mihraveannesii hiçbir sorun yoktur bence 3 aylıktan beri benim kızımda öyle sabahları yapar bazı günlerde iki üç kez yaptığı oluyor
cck00 Ortalama 3günde bir yapıyo. Bazen 2.bazen 4.gün de olabiliyo. Gayet yumuşak olduğu için kabız sayılmaz diyo doktorlar. Süt de alıyo bebeğim mama desteği de 3aylık
mihraveannesii haticerva06 evet bugün doktorumuzada sordum çok aklıma takıldı kakayla anne sütünün bi ilgisi yok çişle atılıyor dedi tamamen bağırsak gelişimi ile alakalıymış
mihraveannesii annekadin21 yok hayır zorlanmıyor anlamıyorum bile yaptığını kokunca anlaşılıyor katıda değil zaten
asennaa O aylardan sonra azalma oluyor, normal. Benimki de her emzirme sonrası yapardı, dediğiniz aylarda aynı duruma geldi
suleaslann mihraveannesii valla benim bebe 2ay 25 gün 😁 hergun yapardı ama 4.gun bugün yapmadı. Gaz çıkıyor ciş var hali keyfi iyi ama kaka yok. İki gün daha beklicem olmazsa doktora goturcem. 10gune kadar normal dendi. Bazen gazdan ağlıyor. Kaka yapsa rahat edecek yavrum ama yok tecrübeli olan varsa yazabilir mi?
elifkiz suleaslann bebeğiniz sadece anne sütü ile besleniyorsa 10 güne kadar normal deniliyor. Mama ile besleniyorsa 5-6 güne kadar normal. Huysuzluk kusma varsa elbette bu süreleri beklemeyin. Sadece dilerseniz sabahları 1 çay kaşığı mamasına ya da sütüne zeytinyağı koyabilirsiniz. Biraz gözlemleyin bebeğinizi, devam edecek mi diye. Anne sütü alıyorsa lifli beslenmeye çalışın ve enterogermina probiyotik başlayın kendiniz
dilariremm mihraveannesii normalmiş benim kızım da 3,5 aylık bir anda azaldı, 2 günde 1 oluyor. Doktoruma sordum normal dedi. Bağırsak gelişimleri daha sürüyor ve kendi normalini yakalamaya çalışıyor dedi. 10 günü geçerse ve katılaşırsa konuşalım dedi.
Nabercnm Su gibi olması normal mi? Benim bebepim de 3 aylık. Doğduğundan beri su gibi. Tüm testleri de temiz çıktı ama korkuyo insan
aselasya55 Biz de 3 aylığiz son 1 haftaya kadar bebeğim çok az kaka yapıyordu bazen 7-8 günde bir yapiyordu doktora götürdük doktor 10 güne kadar yapmaması normal kabız olmadığı sürece korkulacak bişey yok demişti son 1 haftadır günlük yapıyor şükür 🙏 bebekten bebeğe değişiyor yani bence endişe edilecek bişey yok