araskuss hayır kendi uyanmasını beklemeyin siz mutlaka uyandırın, sonuçları tehlikeli olur, dediğiniz saat aralığı çok çok uzun 23 günlük bebek için. Ayrıca şu aşamada bebek kolik diyemeyiz daha dünyaya adapte olmaya çalışıyor, gerekirse ağlayacak bebek bu. Yorgun düştü diyip bırakmayın lütfen