Kızlar 2 haftadır elleri hep azı dişlerinde sürekli onlarla oynuyor onları kaşıyor.
Bugün öğlen ateşlendi 38.0 oldu
En fazla 38.5 gördü
Herkes diş ateşi 38i geçmez diyor ama emin olamadım hastaneye gitsem mi ? Grip falan değil.
Sizin diş ateşleriniz azılar için 38i geçmedi mi hiç