Kızlar benim bornozum ve saçlarım için kullandığım havlum vs. yıkıyorum yüksek derecede yumuşatıcı falan da döküyorum ama temiz ve güzel kokmuyor değişik bi kokusu var ve kurulanında vücuduma da geçiyor aşırı huylanıyorum artık. Sanki saçımdan şampuan kokusunu vücudumdan duş jeli kokusunu falan alıp kendi kokusunu bırakıyormuş gibi. Neden böyle acaba ? Ben mi takıntılıyım havlularda mı bi sorun var anlamadım. Ben istiyorum ki mis gibi deterjan koksun temiz koksun