Herkan1807 Kızlar bu nedir bi kaç gündür iştahsızlığı var akşam da ellerini bu şekilde farkettim oğlum 4 yaşında
Herkan1807 aysegul111 bana da öyle geldi ama daha önce de geçirmişti bu 3 kez olacak bir defasında kuzeninden kaptı birinde de nerden aldı bilmiyorum bu kezde mi el ayak 😏
Herkan1807 aysegul111 ağzının içine baktım ama bişey göremedim yemek yerken ağzım yandı dedi sadece o zaman ağızda da çıkacak sanırım 😕 zaten 2 gündür yemek yemiyor doğru düzgün demekki bundan dolayı
63_hulya_63 Herkan1807 oğlumda son 1 haftadır özellikle çok var bu şekilde bendede var hep o yüzden garipsememistim çok.bazen artıp bazen kayboluyor doktora gttigimde mutlaka soracagm bende ama doğduğundan bu yana işaret parmağının iç kısmında da vardı
Herkan1807 63_hulya_63 yapısal olabilir belki sizde ki ben bu gün farkettim 2 gündürde iştahı yok el ayak hastalığı geçirmiştik daha önce 2 defa bu seferdemi o bilemiyorum sizde bir sorun bu dönemlerde çok oluyor el ayak hastalığı
Herkan1807 urazkomm egzama böylemi oluyor bilmiyorum akşam vardı sabah geçmişti deterjanlı suyla oynamış ben görmeden alerji mi yaptı ki
urazkomm Herkan1807 yigenimin ellerine çok benzettim doğduğundan beri egzama var boynu elleri cok fena en hafif halı sizin attığınız görseldeki gibi oluyor cildiyeye götürün aklınızda kalmasın